• 20 Eylül 2018, Perşembe 9:02
NihatÖztürk

Nihat Öztürk

TÜRK TELEKOM'DA GENEL ARIZA
 Ülkesi insanına hizmet veremeyenlerin bulduğu bir söylem olmalı genel arıza… Geçen hafta ülkesi insanına su veremeyenler de buna benzer bir cevap vermişlerdi hizmet talep edenlere; İlerleyen zaman içinde bakarız demişlerdi.
Şimdi de Türk Telekom hizmet veremediği müşterisine genel arıza var deyip başından savıyor.. Sanki babasının hayrına hizmet veriyormuş gibi.
Özelleşince daha ucuz ve daha kaliteli hizmet alacaksınız diye özelleştirilen Türk Telekom bu çağda insanları dumanla haberleşme noktasına getirdi.
Mesela bankacılık işlerini dumanla yapıyorsunuz!
Hem de ışık hızında…
Üniversite sınav sonuçlarını veya hangi üniversiteye yerleştiğinizi posta güvercinleriyle öğreniyorsunuz.
Mesela gazeteye yazınızı Mors Alfabesiyle çalışan telgrafla gönderiyorsunuz.
İnanmayacaksınız ama e- devlete bile dumanla erişebiliyorsunuz.
Canınız ne yapmak istiyorsa kibriti çalıyorsunuz; duman çıkmaya başlayınca aradığınız her şey belirginleşiyor. Sanki şu meşhur google mübarek!
Sadete gel diyorsunuz değil mi? Evet, konumuza gelelim.
Şimdi bir telefon numarası vereceğim. 0454 536 23 47 Bir Türk Telekom müşterisi bu numaradan internet hizmeti almaya çalışıyor. Ama ne mümkün!
O bölgede genel arıza varmış.
Ne demek genel arıza? Arıza varsa giderin efendim! İşinizin adı ne?
Bu müşteri internet hizmeti almak istiyor, bu hizmeti sağlayın efendim!
Bu işin lamı cimi yok, bu çağda bu ülkede bu müşteriyi bu hizmetten mahrum edemezsiniz. Devlet olarak buna hakkınız yok.
Siz ona internet hizmeti vermezseniz o da gider dumanla e-devlete girer, bankacılık işlemleri yapmaya kalkar.
Efendim, o numaranın bağlı bulunduğu santral bir köy santralıymış.
Efendim o abone santrale uzakmış. Efendim hatlar eskiymiş.
Başka bir mazeretiniz var mı? Bütün bunlar abonenizin
sorunu mu?
Köyde yaşamak suç mu? Cezası internetsiz kalmak mı?
Santraliniz yetersizse güçlendirin. Kablolarınız eskiyse yenileyin.
Hani televizyon reklamınızda var ya; Işık hızıyla Internet, biz de ondan istiyoruz.
Bu santralden hizmet almak isteyen aboneler Türk Telekom' u aradıklarında karşılarına bir kayıt çıkıyor. Bölgede genel arıza var.
Ne zamana kadar sürecek bu genel arıza? Neredeyse yılsonuna kadar!
Işık hızında çalışma buna denir herhalde!
Peki bu arada, yani genel arıza olduğu dönemde müşterilere fatura gönderiliyor mu?
Evet, faturalar hiç aksamıyor. Yukarıda numarasını verdiğim müşterinin Ağustos ayı faturası 65 TL. Genel arıza olduğuna göre bu para neyin bedeli olarak alınıyor onu da anlamış değil müşteriler.
Görünen o ki o yörenin insanları dumanla haberleşmeye devam edecekler bir süre daha… Ülke insanına hizmet vermede yetersiz kalanların söylemi de şimdilik genel arıza olarak kulaktan kulağa devam edecek.
Kim bilir belki daha çarpıcı bir söylem de geliştirebilirler.
Yazıda sadece bir numaradan söz ettik ancak bu santralden Internet hizmeti almak isteyenlerin hepsi aynı sorunu yaşıyor, biline!
Bu çağda böyle işler de olabiliyormuş demek ki.
Ne diyelim, vatan sağ olsun! Türk Telekom sağ olsun!
Türkiye Cumhuriyeti'ni yönetenler sağ olsun.

MAKALEYE YORUM YAZIN

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


SON DAKİKA HABERLER

yukarı çık